דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק משנה את ניהול מרחב העבודה באמצעות וירטואליזציה בנקודת הקצה 

מאת    [ 15/03/2009 ]

מילים במאמר: 603   [ נצפה 1993 פעמים ]

סימנטק הכריזה על חבילת Symantec Endpoint Virtualization Suite, המיועדת לשפר את התפוקה של משתמשי קצה ולצמצם את עלות הניהול של מכשירי קצה. החבילה מציעה ניהול נייד ולפי דרישה של מרחב העבודה של המשתמש ומספקת פתרון מקיף ליצירה ולניהול של מרכיבים וסביבות במרחבי עבודה בסביבות מחשוב לקוח (client) מסורתיות, וירטואליות ומעורבות.

חבילת Symantec Endpoint Virtualization Suite מאפשרת ללקוחות להקצות כל דבר, החל מנקודות קצה מסורתיות ועד למרחבי עבודה וירטואליים מלאים. הפתרון מספק תמיכה מגוונת בסביבות מחשוב שונות של נקודות קצה מסורתיות, של משתמשי קצה מבוססי שרת ומחשבים שולחניים מתארחים (VDI). החבילה משלבת טכנולוגיות מובילות של וירטואליזציית נקודות קצה, הנשענות על הרכישות האחרונות של סימנטק - AppStream ושל nSuite וכוללות שיפורי תכונה במוצרים אחרים.

"וירטואליזציה של נקודות קצה מאפשרת לשים את התפוקה של משתמש הקצה במרכז תהליך המחשוב", אמר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "ניתוק חוויית המשתמש מסביבת המחשוב מסייע לשפר באופן מיידי את תפוקת המשתמשים. בצורה זאת, עסקים יכולים לעשות את השימוש הטוב ביותר במשאבים הקיימים שלהם ולצמצם את עלויות מחשוב".

סימנטק משנה את הצורה שבה מטפלים בתוכנה בהיבטים של ניהול התוכנה, ההפצה שלה והצריכה שלה בנקודת הקצה, בצורה שמאפשרת ניהול מרחב עבודה מבוסס משתמש. הדבר נעשה באמצעות פתרון של וירטואליזציה של נקודות הקצה - פתרון הכולל וירטואליזציה, זרימה (streaming), טכנולוגיות לתיווך משאבים וניהול חדש של פרופיל מרחבי עבודה. חבילת Symantec Endpoint Virtualization Suite מציעה ללקוחות מוצרים רבים, כולל Symantec Workspace Streaming, Symantec Workspace Virtualization, Symantec Workspace Corporate ו-Symantec Workspace Remote. בנוסף לכך, תוכנת Symantec Workspace Profiles צפויה להוסיף לפתרון יכולות לניהול דינמי של פרופילים.

הגישה חוצת הפלטפורמות של סימנטק כוללת פתרונות מובילים של אבטחה, ניהול ווירטואליזציה של נקודות קצה. פתרונות אלה עובדים יחד במטרה לספק ללקוחות את השקיפות ואת רמת השליטה להן הם זקוקים כדי לנהל את כל נקודות הקצה שלהם ולהגן עליהן בצורה אפקטיבית. ארכיטקטורתOpen Collaborative של סימנטק מאפשרת תאימות הדדית באמצעות מערך פתוח ותקני של קווים מנחים וטכנולוגיות, אשר מאפשר שיתוף לרוחב קו המוצרים של סימנטק ולרוחב פתרונות שונים של צד שלישי.

"סימנטק נכנסה לשוק בצורה חזקה, עם החזון שלה ששואף לשלב את הוירטואליזציה של נקודות הקצה עם פתרונות אחרים שלה", אמר מייקל רוז, אנליסט מחקר ב- IDC. "ההשתלבות בשכבה גבוהה יותר של המחשוב גורמת לנו להעריך שסימנטק מתמקדת בניהול לרוחב פלטפורמות שונות ולהסיק שהחברה מציעה ערך רב. ערך זה רלבנטי במיוחד עבור לקוחות של מוצרים אחרים של סימנטק לבקרת נקודות קצה, כמו DLP ועבור לקוחות של פתרונות סימנטק בתחומי ניהול נקודות קצה, אחסון ואבטחה".

Symantec Workspace Streaming
תוכנת Symantec Workspace Streaming מספקת זרימת יישומים לפי דרישה, תוך שהיא ממטבת את אספקת התוכנה ואת ניהול הרישיונות, וכך מצמצמת את עלויות התשתית. זהו המוצר היחיד מסוגו שמאפשר ללקוחות להשתמש בחבילת ה- MSI (Windows Installer) בלא אריזה מחדש, תוך שימור היגיון ה- MSI במהלך הפריסה. פונקציונליות זרימה מתקדמת, מאפשר לקובץ MSI להיות מוזרם ישירות לשכבה וירטואלית או לבסיס בלי תהליך וירטואליזציה. התוספת החדשה הזו מרחיבה את הפונקציונליות הייחודית של זרימת MSI.

Symantec Workspace Virtualization
תוכנת Symantec Workspace Virtualization (לשעברAltiris Software Virtualization Solution) משפרת את היציבות והתאימות ההדדית של יישומים, ללא תלות ברכיבים אליהם מופץ היישום. תוכנת Symantec Workspace Virtualization מבטלת ניגודים בין יישומים ומצמצמת את העלות הגבוהה הכרוכה בהשקעת זמן ומשאבים עבור בדיקת תאימות הדדית והאצה של התקנות יישומים. לקוחות שמשתמשים במודלים של מחשוב מבוסס שרתים או מחשבים שולחניים מתארחים וירטואליים (VHD) של ספקים כמו VMWare, נהנים מגמישות נוספת.

Symantec Workspace Corporate ו-Symantec Workspace Remote
תוכנות Symantec Workspace Corporate ו- Symantec Workspace Remote מציעות ניהול של מרחב עבודה נייד, תוך הקצאה דינמית של משאבי מחשוב. התוכנות משלבות יישומים מקומיים ומרוחקים לתוך מרחב עבודה יחיד שמשמר את ההקשר בזמן שהמשתמש עובר ממכונה למכונה, או בין מרחבי עבודה מסוגים שונים וחתימת כניסה יחידה (SSO). תוכנת Symantec Workspace Remote מספקת מרחבי עבודה בצורה מאובטחת באמצעות דפדפן אינטרנט הן בתוך הסביבה התאגידית והן מחוץ לסביבה זו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב